Thursday, May 6, 2010

چایفون

تو فیس‌بوک یه آلبوم داشتم به اسم چای. در توضیحش هم نوشته بودم که چای هنوز نوشیدنی مورد علاقه منه. آلبومه یه بهانه بود که یه عکسی از چایی‌هایی که تو جاهای مختلف جهان می‌خورم یه عکسی بگیرم. بعد یه مدت قبل فیس‌بوک رو فرستادم رفت پی‌کارش. تازگی‌ها متوجه شدم که دیگه انگیزه عکس گرفتن هم از بین رفت.

فکر کردم یه وبلاگ بزنم که بتونم با همون آیفون آپدیتش کنم و عکس‌ چایی‌ها رو هم دوباره جمع کنم. حالا چای و قوری و سماور و هرچی مرتبطه به این نوشیدنی محبوب. یه ذره با بلاگر آیفون ور رفتم و الان فهمیدم که اگه فارسی بنویسم، عکسها رو نشون نمی‌ده. بنابراین پست‌ها فقط شامل عکس چای، نوع چای، مکان و زمانش و اگه احیانا با دوستی بودم اسم اون خواهد بود.

اسمش رو هم گذاشتم چایفون. چای + آیفون.

امیدوارم بتونم لینکش رو بذارم کنار بلوط.

قدیمی‌ترین عکس‌های آیفونم از چای به سال ۲۰۰۸ برمی‌گرده. این وسط متاسفانه خیلی‌ها هم دیلیت شد. اما نگران نیستم بسکه من چای‌ می‌خورم، زود پر خواهد شد دوباره.

پیشاپیش از تشویق‌‌های گرم شما سپاسگذارم. فیدش رو هم یادتون نره دیگه. بذارید تو گودر.

2 comments: